HTML

Kirakat

Különböző oldalak bemutatása, különböző véleményekkel, reklámokkal, és minden más.

Friss topikok

  • lukrécia80: Én sok kiábránduláson túl vagyok már kozmetikusilag, nem rég kezdtem ide járni kozmetikusszalon.hu... (2012.05.09. 21:18) Kozmetika

Linkblog

Archívum

Kozmetika

2011.03.08. 16:35 kovacs.eszter004

Most jöttem haza a kozmetikustól. Ehh, nem szeretem. :) Utána ki sem merek menni az utcára :D

 

Egyébként itt egy kozmetikus honlapja: Mesterkozmetikus: zsírbontás, aranykezelés, kozmetikai mélyhámlasztás

 

Hát, nekem annyira nem tetszik, de végülis... embere válogatja. :) Hallottam róluk, hogy jól csinálják, és kedvesek. Ha esetleg valaki épp most keres kozmetikust Pesten, vagy épp kiábrándult az előzőből, vagy valakinek ajánlaná :D

 

ahoi

 

2 komment

Címkék: blog reklám web honlap kozmetika szépségszalon kozmetikus szalon mesterkozmetikus

A bejegyzés trackback címe:

https://kirakatbanvannak.blog.hu/api/trackback/id/tr962722164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kissbogi22 · http://www.outletbutor.hu 2011.03.08. 17:04:36

Én járok kéthavonta kozmetikushoz, így elviselhetőTetzsik a blog! Csak így tovább!!

--
www.ybike.hu

lukrécia80 · http://kozmetikusszalon.hu 2012.05.09. 21:18:00

Én sok kiábránduláson túl vagyok már kozmetikusilag, nem rég kezdtem ide járni kozmetikusszalon.hu/klasszikus-arckezelesek idáig jónak tűnik, ha esetleg kiábrándulóban lennél próbáld ki! ;)
süti beállítások módosítása